projektowanie wnętrz

Marketing dla architekta wnętrz

Każdy, kto otwiera własną działalność gospodarczą zastanawia się w jaki sposób powinien się rozreklamować. Odpowiedni dobór marketingowych narzędzi jest potrzebny, ponieważ wszystko co źle użyjemy może stać się bronią, która nas dobije.

Jak rozreklamować swoje projekty

projektowanie wnętrzWiele przypadków można wymienić, że nieodpowiedni dobór słów czy grafiki sprawił iż klienci zaczęli sami odchodzić od firmy. Teraz zapewne widzisz, że nie można chwytać się wszystkiego, zwłaszcza gdy toniesz. Jaki marketing więc dobrać, jeżeli Twoją specjalizacją jest aranżacja wnętrz?

Przede wszystkim powinieneś polegać na internecie. Założenie konta na profilu społecznościowym i strona internetowa z własnymi projektami na pewno sprawi iż ludzie będą obserwować Twoje poczynania. Jest to ciężka praca, ponieważ strona prowadzona raz na jakiś czas nie będzie w ogóle atrakcyjna. Nowe wiadomości trzeba uzupełniać średnio co dwa, trzy dni. Nawet jeżeli nie masz ochoty pisać poszczególnych rzeczy wrzucaj szkice swoich projektów bądź strony z ciekawymi dodatkami. Osoby, które będą szczerze zainteresowane będą obserwować zarówno Twoją stronę internetową jak i inne media na których się pojawisz aby zobaczyć, czy zaskoczysz ich czymś nowym.

Nie warto jest drukować ulotek. Jako, że na przykład osoby obdarowane kawałkami papieru na przykład w Szczecinie od razu wyrzucają je do kosza nawet nie wiesz ile pieniędzy leży na śmietniku. Ten nośnik reklamy przestaje odpowiadać dzisiejszym czasom. Warto jest także założyć swojego videobloga. Wiadomą sprawą jest, że czasami rozmawianie tak zwane samemu ze sobą jest nieco krępujące. Jednak jak się okazuje jest to jeden z najlepszych nośników. Dobrze byłoby, aby klienci u których odbywać będzie się projektowanie wnętrz zgodzili się na rozmowę bądź pokazanie Twojej pracy. Właściwie dla osoby, która pracuje jako architekt wnętrz nie ma lepszej reklamy niż projekt, który został wykonany. Wielki plus każdy przyznaje za wysoką estetykę wykonania oraz za nieoczywiste dodatki, którymi charakteryzować się będzie wnętrze. Warto jest nawiązać współpracę na przykład ze sklepem oferującym tapety, bądź dodatki różnego rodzaju. Nie musi być to znana firma, ważne aby miała w swoim asortymencie ciekawe rzeczy.

Dzięki temu będziesz odnosić korzyści ze współpracy, być może rabatów dla klienta na dodatki bądź kolejne zakupy. To bardzo ważne, ponieważ własnej marki ani renomy nie da się zbudować w przeciągu kilku dni co pokazują rozmaite przykłady. Potrzebne są na to miesiące a nawet lata. Wszystko zależy od tego na jak dużym rynku działasz.

Polecamy: www.linkiewicz.com.pl